wtorek, 9 kwietnia 2019

Zaczarowana Awataria - nowy blog w show biznesie!

Dzień dobry! 🌹 To znowu ja, Valeria.
Tak jak obiecałam poprzednio, dzisiaj wlatuje ocena nowego bloga show biznesu. Zaczarowanej Awatarii. Czym ZA zasłużyło sobie na takie miano i jak weszło w kręgi gwiazd? Kto to w ogóle prowadzi? Jakie ma ambicje? Tego dowiecie się z dzisiejszego posta - zapraszam do analizy!


Wykonanie: Midorme Awataria (blogerka, youtuberka, graficzka, celebrytka)

Oto, co wita nas po wejściu na stronę. Chyba przyznacie, że wygląda to świetnie? ^^ Tak jak nagłówek AKI, ten również został wykonany przez Midorme. Podoba mi się jednak odrobinę bardziej. To już nie jest zwykły, oklepany wianek, tylko wielokolorowy trójkąt ze skrzydłami, do tego z blaskiem w środku! Duże wow, spokojnie przyznaję Wam + za pomysłowość. Tło za nagłówkiem również mi się bardzo podoba. Jest dopasowane do trójkąta i kolorystyką, i intonacją.

Ogólna ocena: 9/10

A jak się ma sprawa z postami?




Posty na ZA dodawane są ciut rzadko, ale systematycznie. Nie ma się co dziwić, w końcu na blogu pisze tylko jedna autorka. Dość ciężko jest prowadzić bloga samemu i spokojnie można przymknąć oko na wpisy dodawane co 4 dni. Do umiejętności Oliwii raczej nie mam żadnych zastrzeżeń. Dziewczyna ma już bogatą przeszłość i widać, że wie co robi. Mogę przyczepić się jedynie do tematyki postów, a najbardziej to do serii "Czy to nam potrzebne?". Tytuł tego wynalazku jest jednocześnie moim pytaniem skierowanym do jego istnienia. Wystarczyło skrócić całego posta do jednego zdania "Ludzie bardzo rzadko noszą te rzeczy, bo są brzydkie." i wyciągniemy taki sam wniosek, co po kilku linijkach tekstu.

Ocena tematyki: 7/10

Rzućmy jeszcze okiem na zakładki. Czego możemy dowiedzieć się o autorce?



Z pewnością jest to osobowość, która nadaje się do show biznesu. Doświadczona, otwarta, bogata i ciekawa! Moja uwaga. Masz literówkę w wyrazie "swoim" (swoi), a gdy otwierasz nawias, to nie robisz po tym spacji :) Skracaj też trochę zdania.

Ocena osobowości: 10/10
Ocena umiejętności: 9,75/10

Nadszedł czas na werdykt końcowy!

Podsumowanie:

Plusy:

Wygląd bloga. Gratulacje, Midorme! + za pomysłowość, + za kolorystykę oraz + za dopasowane tło. Spokojnie wystawiam Wam za to 5.

Tematyka postów i konsekwencja ich dodawania. + za różnorodność, + za ciekawe pomysły na wnętrza i stylizacje, - za niepotrzebne serie i +/- za rzadko dodawanie posty (ale niepozostawienie bloga na pastwę losu). Oliwia dostaje ode mnie 4-.

Umiejętności. + za ortografię, + za interpunkcję, + za stylistykę i + za doświadczenie. +/- za drobne literówki i za rzadkie, ale pojawiające się zbyt długie zdania. Zasłużyłaś na 5-.

Minusy:

Niepotrzebne serie. Naprawdę szkoda, że mało osób nosi te rzeczy, ale po co pisać na ten temat całe wypracowanie?

Ocena na koniec:

Tak jak z AKI, tutaj też zsumowałam wszystkie oceny i ze średniej wyszło mi 4 (chociaż można wyciągnąć to na słabe 5). No fajnie, fajnie. Jestem zadowolona.

Werdykt:

Show Biznes? Zdecydowanie tak!
Chyba nie dziwi Was mój werdykt? Oliwia ze swoim doświadczeniem po prostu zasługuje na miano blogerki i celebrytki! Gratuluję, masz naprawdę świetnego bloga ^^

Życzę dobrego wieczoru i cieplusio żegnam!
/Valeria



50 komentarzy:

  1. Nie znałam tego bloga ale dobrze wiedzieć.
    A i mam ogłoszenie w moim czacie na blogu ktoś z ciebie szydził podpisując się pod ciebie to nie byłaś ty?
    Jak nie ty to koniec tematu :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo, nie wchodziłam dzisiaj na Twojego bloga. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Więc to ktoś kto cię wyszydza po prostu mogłam screeny zrobić pisał wyzwyska na ciebie i w moim kierunku mam świadków nie z haremu bo byli na czacie. Ale dobrze tow takim razie zostawmy tą sprawe bo myślałam że to ty.

      Usuń
  2. Tak się zastanawiam, piszesz codziennie posty o ocenianiu blogów i bloggerek. A co jeśli zabraknie Ci osób i blogów do oceny?

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz może o tym, że valide okłamuje swój wiek? dwa lata temu mówiła, że ma 19 lat i urodziny obchodziła w kwietniu, a teraz magicznie ma 18 i urodziny w grudniu.. pamiętam jeszcze jej początki w maju 2015 roku jak była babką sułtan i miała na nk znajomych z reala, same 30-50+ osoby, więc może ona też ma 40 lat? nigdy nie chodzi do szkoły, bo w godzinach szkolnych pisze anonimy na blogach i wchodzi na awatarię, a jej "ferie" trwały 4 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? Mam 18 lat i jestem tego świadoma chyba bardziej niż ty bo widać po twoim poznaniu mnie mało masz w głowie.

      Usuń
  4. Mam dla Ciebie hot news! Pewna 'Youtuberka', która nagrywa na Youtube skopiowała cały film z ruskiego Youtube. Zmieniła tylko ruskie napisy na polskie. Będzie to dobry materiał! Tutaj masz oryginał: https://www.youtube.com/watch?v=0kWGHBSlAK0 a tutaj plagiat: https://www.youtube.com/watch?v=Eex9SIrZWTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Mam dla was gorący temat. Chodzi o to, że pewna YouTuberka z Awatarii kopiuje filmy od Rosjan i podpisuje się pod nimi! Z resztą zobaczcie sami. YouTuberka to Jasta Awataria.

    Tutaj macie link do oryginału:
    https://www.youtube.com/watch?v=0kWGHBSlAK0

    A tutaj jest jej kopia:
    https://www.youtube.com/watch?v=Eex9SIrZWTM

    Pozdrawiam! Mam nadzieję, że coś z tym zrobicie! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Mam dla was hot nowości, wyszlo to, jak ciepłe buleczki! Chodzi o to, że pewna YouTuberka z Awatarii kopiuje filmy od Rosjan i podpisuje się pod nimi! Z resztą zobaczcie sami. YouTuberka to Jasta Awataria.

    Tutaj macie link do oryginału:
    https://www.youtube.com/watch?v=0kWGHBSlAK0

    A tutaj jest jej kopia:
    https://www.youtube.com/watch?v=Eex9SIrZWTM

    Pozdrawiam! Mam nadzieję, że coś z tym zrobicie! :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Veronica z AKI zmieniła sobie godzinę w poście żeby było że niby pierwsza napisała post o wyprzedaży. Dodałem im koma i zobaczymy czy publikną. Zaglądałem dziś na ich bloga o 14, 15 i 16 żeby sprawdzić czy jest coś nowego i nie było. Teraz patrzę i pojawił się post Veronicy Z GODZINĄ 14:26. Żałosne to. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek:Uważałem Emilkę za uczciwą osobę i jeżeli brała w tym udział to po prostu nie wiem... aż nie chce się wierzyć, ale Veronica za takie coś nigdy nie powinna móc pisać na AKI.

      Usuń
  8. Valide to zwykla idiotka. Podejrzewam, że ma max 15 lat. Nie wierze, że jest z rocznika 01 bo to jakie błędy popełnia w pisowni to jest dramat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie popełniam szczerze aż tak dużych błędów ortograficznych może nie używam przecinków bo chyba bardziej skupiam się na pisaniu treści powiem tak najlepiej nie mieszajmy wieku w grę bo ja mogę uznać że mam 18 lat a ktoś znowu powie że mam 8 ale skoro dołączyłam w 2012 roku to chyba o czymś świadczy jestem z rocznika 2000 i to taka prawda wiesz lepiej odemnie bardzo ci gratuluję.

      Usuń
  9. Wiesz co, Valeria? Błagam, zajmij się sprawą Veronicy. Teraz AKI zmiotło wszystko pod dywan. Nie przeprosiło dzienników, nic. A Veronica jak kradła ich pomysły to kradnie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  10. TA JASTA USUNELA PLAGIAT! Ale mamy kopie! Jeśli chcecie to wyślemy wam na e maila. Napiscie o tym posta błagam bo to nie fair ze ona kopiuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od początku czytałam bloga AKI i zawsze były podane źródła. Czytam też dzienniki i nie zawsze są podane źródła. Gdyby Veronica z AKI by kopiowała ich posty, na pewno byłyby te posty takie same, a są? Nie! Post z Wielkanocą. AKI podało cene, image i czy jest VIP. Dzienniki podało tylko strój, co w nim jest. I kto tutaj od siebie odgapia? Jest to nie fair w stosunku do Veronicy, bo ona nic szczerze złego nie zrobiła.

    Murem za #AKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak na aki na dziennikach sa zrodla wiec sie ogarnij XD nie trzeba klamac.

      Usuń
    2. wez sie odpierdol juz anonimie

      Usuń
    3. Ktory anonim
      Ty tez jestes anonimem i ja i tamten

      Usuń
    4. Tu nie chodzi o kopiowanie, tylko o godziny dodawania postów. Nikt nie pisze, że AKI kopiuje od Dzienników... Tylko prawda jest taka, że AKI zmienia godziny postów, żeby było, że niby one napisały pierwsze posta o aktualizacji. Bo ile razy było, że to Dzienniki napisały o aktualizacji posta pierwszego, a póżniej napisało AKI i zmieniło godzinę i wychodzi na to, że one pierwsze napisały. To jest głupie takie kłócenie się o to kto pierwsze. Ale po co zmieniać godziny??? Nie rozumiem tego...

      Usuń
  12. Ocena osobowości? Padłam na podłogę XDD Nie znacie Olivki oj nie nie. Wysoko ją cenicie, czyli jeszcze nie obgadywała nikogo z Was ani nie sprzedała. Taka niby milutka słodziutka ah oh, a falszywa menda i tyle w temacie pozdrawiam ❣️ Ps. Uważajcie na nią bo to donosicielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej ty uważaj co piszesz, bo ty wcale święta nie jesteś. Bardzo dużo o mnie piszesz, a na swoje zachowanie nie patrzysz.Rowniez pozdrawiam
      /Olivia (sorki, że z anonima )

      Usuń
    2. Po pierwsze spokojnie, nie martw się już o to co pisze.
      Po drugie *Ty.
      Po trzecie skąd ty człowieku możesz wiedzieć, czy patrzę czy nie.
      Po czwarte to jest post poswiecony Twojej całej osobie (oh ale prestiż) i nie uważasz, że dziwne byłoby gdybym mowiła teraz o sobie?
      Po piąte napisz mi chociaz jeden przykład tego mojego jakże podłego i przykrego zachowania. Jednak pamiętaj, kiedy byłam ta zła i okropna bez powodu. Kiedy od tak niby bylam podła. Dziwne, żebym po obgadywaniu byla wobec Ciebie miła i Cię tolerowała xD
      Pozdrawiam ❤️

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A przepraszam za kogo ty się uważasz? Czyżby na Podlasiu nie uczyli takich rzeczy np. Zwroty grzecznościowe pisze się wielką literą? Za kogo Ty się uważasz? Koronacja na królową Podlasia się odbyła beze mnie? :( Weź mnie nie całuj bo sie zarażę się świńską grypą fuj.

      Usuń
  13. https://awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com/2019/03/byc-projektantem-10-projekt-postaci.html?m=1

    https://hitormissawataria.blogspot.com/2019/04/postacie-anime-w-wersji-awatarii.html?m=1

    HIT OR MISS ŚCIĄGA Z AKI POSTY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Można liczyć na współprace? hejterzy-awatarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Valide 18 lat to Ty miałaś 20 lat temu Stara babo

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za rady i opinie, no i oczywiście pozdrawiam ♥
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  17. valide jest osobą żałosną, nie ma co ukrywać. Tak jak pisano wyżej: 18 lat miała już 3 lata temu :D
    Nie dziwię, że Trumna ją gniecie sobą, bo valide jest tak naprawdę nikim ;)
    (Imię tej wstrętnej paskudy z małej, ponieważ 0 szacunku)

    Pozdrawiam cieplutko, a i Varonica z AKI jest podobnie żałosna xD!

    150

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko mi brakuje starych blogów?? :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja valide to jest ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że blog się szybko Tobie znudził... Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcesz HACKA do Awatarii
    Jest jedyny sprawdzony, na stronie poniżej:
    freehackpl.com/awataria-hack (kliknij)
    Tylko nie dodawajcie sobie bardzo dużo złotych monet :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli kogoś to interesuje to ja ostatnio otworzyłem bardzo fajny biznes. Idzie mi bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujący artykuł. Prowadzenie własnego biznesu to wiele ważnych aspektów

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli macie bardzo stary dom to na pewno możecie skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy Odpluskwianie .Razem z moją małżonką korzystamy od bardzo dawna z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze że wszedłem na ten blog.Na pewno na tym blogu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybyś chciała wypromować swoją stronę to polecam usług tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl. Pomoże ci ona dobrać odpowiednie działania reklamowe dla twojej strony, dzięki którym dotrzesz do nowych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny blog. Na tym blogu warto przeczytać każdy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący blog. Każdy kto wejdzie na ten blog to bardzo dobrze zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak samo jestem ciekawy ile osób wchodzi na ten blog. Sam o tym blogu powiem kumplowi.

    OdpowiedzUsuń